ZWROTY

PRZEDŁUŻONY TERMIN ZWROTÓW
Przedłużyliśmy nasz zwyczajowy termin zwrotów tylko na okres świąteczny. Każdy prezent lub artykuł zakupiony do 24 grudnia będzie można zwrócić do 25 stycznia 2021 r.

Prosimy pamiętać, że zwrot należności za wszelkie artykuły lub prezenty zostanie dokonany przy wykorzystaniu tej samej metody płatności, której użyto podczas składania zamówienia.

 

CHCESZ ZWRÓCIĆ JEDEN LUB WIĘCEJ ARTYKUŁÓW?
- POSTĘPUJ W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:

 

1. Pobierz etykietę zwrotną

Możesz zwrócić bezpłatnie używając załączonej etykiety zwrotnej. Jeśli brakuje Ci etykiety, możesz pobrać ją tu. Wypełnij i dołącz formularz zwrotu. Możesz go pobrać tu.

 

2. Przygotuj przesyłkę

Ostrożnie zapakuj artykuł(y) i dołącz dokument zwrotny. Umieść wydrukowaną etykietę na paczce. Upewnij się, że jest dobrze widoczna, a adres i kody kreskowe nie są zakryte.

Uwaga! Jeśli masz kilka zwrotów do zrealizowania, należy je wysłać osobno, ponieważ zwroty nie mogą być łączone.

 

3. Zwróć paczkę

Zanieś paczkę do najbliższego urzędu pocztowego i wyślij ją na adres podany na wydrukowanej etykiecie. Ta przesyłka nie wymaga opłaty. Pamiętaj, aby uzyskać i zachować potwierdzenie nadania paczki.

Prosimy pamiętać: po otrzymaniu artykułów mogą one być traktowane tylko w taki sposób, który umożliwi sprawdzenie ich właściwości, cech i funkcji. Oznacza to między innymi, że nie można zdejmować etykiet z ubrań, a ze względów higienicznych nie należy przymierzać kostiumów kąpielowych, bielizny, skarpet i pończoch.

 

WYSYŁKA BEZ ETYKIETY ZWROTNEJ

Jeśli zdecydujesz się nie używać dostarczonej przez nas etykiety zwrotnej, staniesz się odpowiedzialny za zwrot paczki. W takim przypadku musisz pokryć koszt wysyłki, a hummel nie będzie w stanie śledzić Twojego zwrotu.

 

W takim przypadku, wyślij paczkę bezpośrednio na adres:

Cella Logistics - Servicecenter

Am Güterbahnhof 2

24976 Handewitt

Niemcy

 

Na paczce ze zwrotem prosimy podać informacje o nadawcy takie jak: imię i nazwisko oraz adres i numer zamówienia.

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 

WYMIANA ARTYKUŁÓW

Niestety nie wymieniamy zwrotów na inne artykuły. Możesz jednak zwrócić swoje zamówienie, a my wpłacimy należność za Twój zakup, abyś mógł złożyć nowe zamówienie na hummel.pl

Artykuły kupione na wyprzedaży lub przy użyciu kodów rabatowych można zamówić ponownie tylko w tej samej cenie, jeśli oferty są nadal dostępne online.

Jeśli cena zamówionego artykułu/ów zostanie obniżona w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, zwrócimy Ci różnicę. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.

 

ZWROT NALEŻNOŚCI

Po zarejestrowaniu zwrotu w naszym magazynie przetworzymy go i zwrócimy należność tak szybko, jak to możliwe.

Prosimy pamiętać, że zwrot należności może potrwać do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki.

Zwrócona kwota zostanie wpłacona na tę samą kartę płatniczą, której użyto do dokonania zakupu. Kiedy tylko zwrot zostanie przetworzony, otrzymasz wiadomość mailową.

Czas potrzebny na to, by należność pojawiła się na koncie zależy od Twojego banku i sposobu płatności, który został użyty przy składaniu zamówienia.

 

PROSIMY PAMIĘTAĆ:
Być może otrzymasz częściowy zwrot pieniędzy lub w ogóle go nie otrzymasz. Może tak się stać w przypadku artykułów, których wartość uległa obniżeniu w następujący sposób:

  • artykuł był użytkowany
  • artykuł przeniknął zapachami perfum lub dymu, bądź posiada inne oznaki użytkowania/noszenia
  • artykuł został uszkodzony
  • artykuł był traktowany w sposób, który nie był konieczny do oceny jego jakości, cech i funkcji
  • ograniczenia względem prawa do odstąpienia od umowy, dotyczące zabezpieczeń, artykułu itp. nie zostały spełnione
  • brak etykiety bądź opakowania artykułu lub jest on uszkodzony w takim stopniu, że wpływa to na jego wartość. Opakowania na odzież mogą być otwarte.
  • wybrano numer zawodnika, kupując odzież reprezentacji narodowej

 

REKLAMACJE

Nasze artykuły objęte są 2-letnim okresem gwarancyjnym. Jeśli dokonałeś zakupu na hummel.pl i Twoja reklamacja została uwzględniona, otrzymasz zwrot należności. Reklamację można złożyć wysyłając wiadomość mailową na adres bok@hummelsport.pl.

W zależności od sytuacji możesz otrzymać dalsze instrukcje.

Jeśli dokonałeś zakupu u jednego z naszych sprzedawców, skontaktuj się z nim. Sprzedawca rozpatrzy Twój wniosek zgodnie ze swoją polityką reklamacji. Niestety nie możemy rozpatrywać reklamacji dotyczących artykułów zakupionych od sprzedawców innych niż hummelsport.pl

 

ARTYKUŁY USZKODZONE

Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, powinieneś zastosować tę samą procedurę, którą opisano powyżej w przypadku reklamacji.

 

ARTYKUŁY WYSŁANE POMYŁKOWO

Jeśli otrzymałeś artykuły pomyłkowo wysłane lub nieprawidłowy rozmiar zamówionego artykułu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu dokonania zwrotu. Niestety nie możemy ponownie wysłać początkowego zamówienia. Jednakże zwrócimy Ci pieniądze i będziesz mógł ponownie złożyć zamówienie.

Prosimy pamiętać: wysyłka zwrotna jest bezpłatna.

 

EUROPEJSKIE ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Europejskie przepisy wymagają, aby wszystkie sklepy internetowe udostępniały link do platformy Komisji Europejskiej ds. internetowego rozstrzygania sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.