REGULAMIN

Regulamin czasami ulega zmianom. Za każdym razem, gdy chcesz zamówić artykuły, sprawdź niniejszy Regulamin, aby upewnić się, że rozumiesz warunki, które aktualnie obowiązują. Ostatnia aktualizacja Regulaminu miała miejsce w czerwcu 2020 r.
 
hummel.pl jest własnością i jest zarządzany przez:
hummel A/S 
Central Business Registration (CVR) no. 81198411 
(hereinafter hummel A/S)
Balticagade 20
DK-8000 Aarhus C
Dania
 
Adres mailowy działu obsługi klienta: bok@hummelsport.pl
Twój zakup podlega duńskiej ustawie o sprzedaży towarów i niniejsze warunki handlowe dotyczą artykułów zakupionych na hummel.net w celu dostawy do Austrii, Polski, Czech, Francji, Hiszpanii (kontynent), Rumunii, Słowenii, Słowacji i Szwecji.
 
Spis treści
1. Zamawianie i płatność
2. Jak dokonać zakupu na hummel.pl (tylko klienci prywatni)
3. Otrzymanie paragonu za zamówienie i potwierdzenie zamówienia
4. Dostawa
5. Zwroty
6. Zwrot należności
7. Reklamacje - Kiedy artykuł nie spełnia Twoich oczekiwań8. Dane osobowe
9. Pliki Cookies
10. Wybór prawa i miejsca
 
1. ZAMAWIANIE I PŁATNOŚĆ
Aby dokonać zakupu w hummel.pl musisz mieć ukończone 18 lat i posiadać ważną kartą płatniczą, akceptowaną przez nas. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat, możesz dokonać zakupu za zgodą opiekuna lub jeśli masz pozwolenie prawne zezwalające na zakup.
 
2. JAK DOKONAĆ ZAKUPU NA HUMMESPORT.PL (TYLKO KLIENCI PRYWATNI)
Wybierz artykuły, które chcesz kupić i umieść je w „koszyku”. Możesz zmieniać zawartość koszyka na bieżąco oraz stale sprawdzać jego zawartość i ceny artykułów. Wszelkie koszty wysyłki zostaną wyświetlone w koszyku.
Wszelkie dodatkowe opłaty, na przykład opłata za wysyłkę, zostaną naliczone przed zapłatą za zamówienie. Kiedy będziesz gotowy do złożenia zamówienia, kliknij ikonę koszyka, „Przejdź do kasy” lub „Przejdź do koszyka”. Na stronie zamówienia wprowadź swoje imię i nazwisko, adres, adres dostawy (jeśli jest inny), adres mailowy i numer telefonu, a następnie wybierz preferowany sposób płatności.
 
Zawartość koszyka można zmieniać do momentu potwierdzenia zakupu poprzez naciśnięcie przycisku „Potwierdź i zapłać”. Płatność jest realizowana w zaszyfrowanym i bezpiecznym oknie płatności.
 
Kopia zamówienia zostanie wysłana drogą mailową po złożeniu zamówienia.
Opcje płatności:
  • Visa
  • Visa electron
  • Maestro
  • Mastercard
 
 
3. OTRZYMANIE PARAGONU ZA ZAMÓWIENIE I POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie. Zastrzegamy sobie prawo do niedostarczania artykułów wyprzedanych i niedokonywania rezerwacji w ramach błędów systemowych i cenowych. Wiążąca umowa zakupu zostaje zawarta tylko wtedy, gdy otrzymasz od nas fakturę potwierdzającą zakup.
 
4. DOSTAWA
Kto dostarczy Twoją przesyłkę?
 
Zamówienia wysyłane są przez DHL na wskazany przez Ciebie adres. Podany numer telefonu służy do wysłania informacji o dostawie za pomocą wiadomości tekstowej. Jeśli nie będzie Cię pod wskazanym adresem, kiedy DHL będzie próbować doręczyć paczkę, zostanie ona przekazana do najbliższego punktu kurierskiego, który stanie się odpowiedzialny za powiadomienie klienta.
 
Jakie są koszty dostawy?
W przypadku zakupów poniżej 250 PLN, koszt dostawy wynosi 20 PLN.
W przypadku zakupów o wartości 250 PLN lub więcej, przesyłka zostanie dostarczona bezpłatnie.
 
Jak długo trwa doręczenie zamówienia?
Przewidywany czas dostawy to 3-4 dni robocze. W okresach kampanii takich jak wyprzedaż termin dostawy czasami może się wydłużyć.
 
W dniu wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z numerem do śledzenia zamówienia. Pamiętaj, aby sprawdzić folder Spam/niepożądane wiadomości w przypadku nieotrzymania wiadomości mailowej.
 
5. ZWROTY
Zakupy na hummel.pl uprawniają kupujących do 30-dniowego prawa do rezygnacji z zakupu towarów.
 
Prawo do rezygnacji rozpoczyna się w dniu otrzymania artykułu. Jeśli termin rezygnacji upłynie w dzień świąteczny, sobotę, wigilię lub nowy rok, termin zostanie przedłużony do następnego dnia tygodnia. W przypadku wielu różnych artykułów zamówionych w jednym zamówieniu, ale dostarczonych osobno, lub jednego zamówienia dostarczonego w kilku przesyłkach, okres ten rozpoczyna się od otrzymania ostatniego artykułu bądź przesyłki.
 
Musisz powiadomić nas na piśmie, że chcesz zwrócić zakup przed upływem terminu zwrotu. Wyślij wiadomość do hummel na adres bok@hummelsport.pl
Możesz też wybrać opcję zwrotu towaru w terminie anulowania.
 
5.1. Towar zwolniony z prawa do odstąpienia od umowy
Nie ma prawa zwrotu towarów wyprodukowanych według specyfikacji klienta, lub które posiadają wyraźny osobisty charakter. Dotyczy to między innymi odzieży, obuwia i artykułów, które posiadają nadruk lub haft wykonany na życzenie klienta. Jest to wyraźnie określone obok opisu artykułów, do których ma to zastosowanie.
Utracisz prawo do zwrotu, jeśli zerwiesz zabezpieczenia na artykułach, które nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
 
JAK ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE
Możesz zmienić zdanie na temat zakupu i zwrócić jeden lub więcej artykułów. Postępuj wówczas w następujący sposób:
 
1. Pobierz etykietę zwrotną
Bezpłatną etykietę zwrotną możesz pobrać tutaj. Wypełnij i załącz dokument zwrotu, który możesz pobrać tutaj.
 
2. Przygotuj przesyłkę
Ostrożnie zapakuj artykuł(y) i dołącz dokument zwrotny. Umieść wydrukowaną etykietę na paczce. Upewnij się, że jest dobrze widoczna, a adres i kody kreskowe nie są zakryte.
Uwaga! Jeśli masz kilka zwrotów do zrealizowania, należy je wysłać osobno, ponieważ zwroty nie mogą być łączone.
 
3. Zwróć paczkę
Zanieś paczkę do najbliższego urzędu pocztowego i wyślij ją na adres podany na wydrukowanej etykiecie. Ta przesyłka nie wymaga opłaty. Pamiętaj, aby uzyskać i zachować potwierdzenie nadania paczki.
 
Prosimy pamiętać: po otrzymaniu artykuły mogą być traktowane tylko w taki sposób, który umożliwi sprawdzenie ich właściwości, cech i funkcji. Oznacza to między innymi, że nie można zdejmować etykiet z ubrań, a ze względów higienicznych nie należy przymierzać kostiumów kąpielowych, bielizny, skarpet i pończoch.
 
WYSYŁKA BEZ ETYKIETY ZWROTNEJ
Jeśli zdecydujesz się nie używać dostarczonej przez nas etykiety zwrotnej, staniesz się odpowiedzialny za zwrot paczki. W takim przypadku musisz pokryć koszt wysyłki, a hummel nie będzie w stanie śledzić Twojego zwrotu.
 
W takim przypadku, wyślij paczkę bezpośrednio na adres:
 
Cella Logistics - Servicecenter
Am Güterbahnhof 2
24976 Handewitt
Niemcy
 
Na paczce ze zwrotem prosimy podać informacje o nadawcy takie jak: imię i nazwisko oraz adres i numer zamówienia.
Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
 
WYMIANA
Niestety nie wymieniamy zwrotów na inne artykuły. Możesz jednak zwrócić swoje zamówienie, a my wpłacimy należność za zakup, abyś mógł złożyć nowe zamówienie na hummel.pl
 
Artykuły kupione na wyprzedaży lub przy użyciu kodów rabatowych można zamówić ponownie w tej samej cenie tylko, jeśli oferty są nadal dostępne online.
 
Wyprzedaż: jeśli cena zamówionego artykułu zostanie obniżona w związku z wyprzedażą w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, zwrócimy Ci różnicę. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.
 
6. ZWROT NALEŻNOŚCI
Po zarejestrowaniu zwrotu w naszym magazynie przetworzymy go i zwrócimy należność tak szybko, jak to możliwe. Zwrócona kwota zostanie wpłacona na tę samą kartę płatniczą, której użyto do dokonania zakupu. Kiedy tylko zwrot zostanie przetworzony, otrzymasz wiadomość mailową.
 
Prosimy pamiętać, że zwrot należności może potrwać do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki.
 
Prosimy pamiętać: po otrzymaniu artykułów mogą one być traktowane tylko w taki sposób, który umożliwi sprawdzenie ich właściwości, cech i funkcji. Oznacza to między innymi, że nie można zdejmować etykiet z ubrań, a ze względów higienicznych nie należy przymierzać kostiumów kąpielowych, bielizny, skarpet i pończoch.
 
PROSIMY PAMIĘTAĆ:
Istnieje możliwość utraty całej kwoty zakupu lub jej części. Dzieje się tak, kiedy wartość artykułu uległa obniżeniu w następujący sposób:
- Artykuł był noszony bądź użytkowany
- Artykuł przeniknął zapachami takimi jak perfumy, woda po goleniu, dym lub posiada inne oznaki użytkowania/noszenia
- Artykuł został uszkodzony, będąc w posiadaniu kupującego
- Artykuł był traktowany w sposób, który nie był konieczny do oceny jego właściwości i cech oraz sposobu jego działania
- Zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy, ograniczenia dotyczące zabezpieczenia, rodzaju artykułu itp. nie zostały spełnione
- Zabezpieczenie artykułu (etykieta) zostało usunięte
 
7. REKLAMACJE
Twój zakup podlega duńskiej ustawie o sprzedaży towarów. Oznacza to, że nabywcy mają prawo do zwrotu kosztów, jeśli reklamacja jest uzasadniona, a wada nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania artykułu lub z powodu innych szkodliwych działań.
 
Reklamacje muszą być zgłaszane w „sensownym terminie” po wykryciu uszkodzenia lub wady artykułu. Klientom zaleca się złożenie reklamacji jak najszybciej.
 
Reklamacje można składać, kontaktując się z nami drogą mailową, na adres bok@hummelsport.pl. Składając reklamację, podaj jak najwięcej szczegółów i dołącz fakturę.
W zależności od danej sytuacji wyślemy dalsze instrukcje.
Pamiętaj, że artykuły muszą zostać odesłane w odpowiednich opakowaniach i zawsze należy uzyskać pokwitowanie wysyłki. Innymi słowy, klient jest odpowiedzialny za towary, dopóki ich nie otrzymamy. Dlatego należy zachować dowód nadania, w tym numer przesyłki oraz numer do jej śledzenia.
Prosimy pamiętać: nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem itp
 
 7.1. KOLORY
Chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby kolory były eksponowane prawidłowo, nie możemy zagwarantować, że barwy wyświetlone na Twoim komputerze dokładnie odzwierciedlą kolor artykułów. Twoje artykuły mogą się nieznacznie różnić od tych na zdjęciach.
 
8. DANE OSOBOWE
Aby móc robić zakupy na hummelsport.pl, należy podać co przynajmniej następujące dane:
Imię
Adres
Adres mailowy
Numer telefonu komórkowego
Powyższe dane będą przechowywane wraz z informacją o zakupionych przez Ciebie towarach przez pięć lat od końca roku finansowego, którego dotyczą dane, por. Sekcja 10 duńskiej ustawy o księgowości. Po upływie tego okresu niniejsze informacje zostaną usunięte.
 
Jeśli login został utworzony w celu umożliwienia korzystania z naszego serwisu samoobsługowego, Twoje dane osobowe i szczegóły zamówienia nie zostaną usunięte, chyba że złożysz wniosek o ich usunięcie.
Informacje nie będą ujawniane ani sprzedawane osobom trzecim, chyba że zostanie to dokonane w ramach restrukturyzacji lub całkowitej bądź częściowej sprzedaży firmy. Wszelkie ujawnienia informacji w takiej sytuacji będą miały miejsce zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi danych osobowych.
Jako klient masz możliwość dostępu do zapisanych danych odnośnie Twojej osoby, a także sprzeciwu wobec zarejestrowanych informacji, zgodnie z odpowiednimi zasadami duńskiej ustawy o przetwarzaniu danych osobowych. Wszelkie zapytania w tym zakresie należy kierować na adres bok@hummelsport.pl
 
9. PLIKI COOKIES
Korzystanie ze strony hummelsport.pl oznacza akceptację naszej polityki wykorzystywania plików cookie. Plik cookie to mały plik danych, który umieszczamy w Twoim komputerze, aby mieć możliwość monitorowania tego, co dzieje się podczas Twojej wizyty oraz rozpoznania komputera. Plik cookie nie jest programem i nie zawiera wirusa.
 
Jeśli chcesz przeczytać o plikach cookie wykorzystywanych na hummelsport.pl i o tym, jak można je usunąć, kliknij tutaj.
 
10. WYBÓR PRAWA I MIEJSCA
Europejskie przepisy wymagają, aby wszystkie sklepy internetowe udostępniały link do platformy Komisji Europejskiej ds. internetowego rozstrzygania sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.