REGULAMIN

 

Spis treści

1. Informacje o firmie

2. Korzystanie ze strony internetowej

3. Zamówienia i płatności

4. Dostawa

4. Prawo odstąpienia od umowy

5. Prawo do złożenia reklamacji

6. Polityka prywatności

7. Cookies

8. Obowiązujące prawo i właściwość terytorialna

9. Procedura reklamacji

10. Zmiany i poprawki

 

1. Informacje o firmie

hummel.pl (zwany dalej „stroną internetową”) jest własnością i jest zarządzana przez 
hummel A/S (zwany dalej „hummel”)
CBR nr. 81198411 
Balticagade 20
8000 Aarhus C, Dania

 

2. Korzystanie ze strony internetowej

Niniejsze Warunki odnoszą się do korzystania z jednej ze stron internetowych hummel (strona internetowa). Regulamin stanowi prawnie wiążącą umowę pomiędzy użytkownikiem a hummel lub jedną z jego firm partnerskich (w odniesieniu do których stosowane są określenia „hummel”, „my”, „nas” lub „nasz”) dotyczącą zamawiania towarów dostępnych na stronie internetowej.

Prosimy przeczytać uważnie niniejsze warunki i przed złożeniem zamówienia sprawdzić, czy dane rozliczeniowe są kompletne i poprawne. W przypadku zauważenia błędu, prosimy o kontakt z naszym Zespołem Obsługi Klienta.

Korzystanie ze strony internetowej podlega również Polityce prywatności hummel i Polityce plików cookies.

 

3. Zamówienia i płatności

Aby dokonać zakupu na Stronie internetowej, należy mieć ukończone 18 lat i posiadać akceptowaną przez nas, ważną kartę płatniczą. W przypadku nieukończenia 18 lat, można dokonać zakupu za zgodą opiekuna lub jeśli posiada się do tego prawo.

 

Jak dokonać zakupu na stronie internetowej:

Należy zaznaczyć wybrane artykuły i umieścić je w „koszyku”. Zawartość koszyka można zmieniać, aż do momentu złożenia zamówienia, a także można sprawdzić zawartość koszyka oraz cenę artykułów w dowolnym momencie.

Wszelkie dodatkowe opłaty, na przykład za wysyłkę, zostaną naliczone przed potwierdzeniem zamówienia.

Aby złożyć zamówienie, należy kliknąć „Przejdź do koszyka” lub „Przejdź do kasy” i kontynuować. Tutaj należy wpisać swoje imię i nazwisko, dane rozliczeniowe, szczegóły dostawy, adres mailowy, numer telefonu i wybraną metodę płatności.

Zawartość koszyka można zmieniać, aż do momentu potwierdzenia zakupu poprzez kliknięcie „Potwierdź i zapłać”, a następnie „Kontynuuj”. W tym momencie zamówienie zostało złożone.

W niektórych okolicznościach nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, nawet po uprzednim dokonaniu powyższych kroków. Może to być spowodowane nieprawidłowymi danymi rozliczeniowymi lub informacjami o płatności. W razie jakichkolwiek problemów z płatnością, prosimy o kontakt z naszym Zespołem Obsługi Klienta.

 

Opcje płatności

Opcje płatności pojawią się po kliknięciu „Przejdź do koszyka”, a także są wyświetlane przed potwierdzeniem zamówienia jako „Opcje płatności”. Akceptujemy tylko sposoby płatności tutaj wymienione i prosimy o niepróbowanie dokonywania płatności innymi metodami.

Należność zostanie pobrana z konta dopiero, gdy zamówienie opuści nasz magazyn. Dotyczy to płatności kartą kredytową lub debetową. Dokonanie płatności bezpośrednio przelewem bankowym, np. Sofort, jest jednoznaczne z udzieleniem nam zgody na natychmiastową wypłatę należności.

 

Odbiór i potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia, prześlemy potwierdzenie jego otrzymania.

Wiążąca umowa kupna zostaje zawarta dopiero po otrzymaniu od nas wiadomości mailowej z informacjami o dostawie. Wiadomość mailowa jest potwierdzeniem danego zakupu.

 

Nasze prawo do odmowy lub anulowania zamówienia

Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących sytuacji:

  • Artykuły są wyprzedane/niedostępne.
  • Dane rozliczeniowe są nieprawidłowe lub nie można ich zweryfikować.
  • W przypadku klientów w wieku poniżej 16 lat lub starszych, kiedy wiek wymagany do zawarcia umowy z hummel jest wyższy niż wymagany przez obowiązujące prawo.
  • Wystąpił błąd w cenie wyświetlonej na stronie internetowej.
  • Nie udało się dostarczyć zamówienia na podany adres.

 

4. Dostawa

Więcej informacji na temat tego, kto dostarczy paczkę i w jakim przedziale czasowym, można znaleźć w sekcji „Dostawa”. Przed potwierdzeniem zamówienia wyświetlą się firmy kurierskie, które można wybrać, w celu dostarczenia paczki.

Paczki wysyłamy z naszego magazynu wyłącznie w dni powszednie, dlatego w przypadku złożenia zamówienie w weekend lub święto należy spodziewać się dłuższego czasu dostawy.

Możemy dostarczyć zamówienie wyłącznie pod adres dostawy znajdujący się w jednym z krajów wymienionych przed potwierdzeniem zamówienia lub w sekcji „Dostawa”.

Postaramy się wysłać wszystkie artykuły z zamówienia w jednej przesyłce, ale w przypadku dużych zamówień może okazać się konieczne wysłanie więcej niż jednej paczki. Firma kurierska wyśle wiadomość ze szczegółami dostawy w przypadku, kiedy nadamy zamówienie rozłożone na więcej niż jedną paczkę.

 

Bezpłatna dostawa

Oferujemy bezpłatną dostawę, gdy zamówienie przekroczy określoną kwotę. Niniejsza oferta ma zastosowanie tylko w przypadku opcji dostawy standardowej. Bezpłatna standardowa dostawa zostanie automatycznie dodana przed potwierdzeniem zamówienia. Kwota wymagana do uzyskania bezpłatnej dostawy jest dostępna w sekcji „Dostawa”.

 

5. Prawo do odstąpienia od umowy

Klient posiada 30-dniowe prawo do odstąpienia od umowy podczas dokonywania zakupów na stronie internetowej. Prawo do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym artykuł(y) został(y) doręczony(-e). Uważa się, że klient otrzymał artykuły, gdy zostały one pozostawione w skrzynce pocztowej bądź w bezpiecznym miejscu, co zostało potwierdzone przez klienta lub zostały dostarczone do miejsca pracy. Jeśli przesyłka dotarła do paczkomatu lub do punktu odbioru, okres ten rozpoczyna się w momencie jej odebrania. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w tym terminie, zostanie ona nam zwrócona.

Jeżeli ostatni dzień niniejszego terminu przypadnie w święto państwowe, sobotę, święto Konstytucji, Wigilię Bożego Narodzenia lub Sylwestra, termin zostanie przedłużony do następnego dnia roboczego. Jeśli kilka różnych artykułów zostało zamówionych razem w jednym zamówieniu, ale dostarczono je oddzielnie lub jeśli jedno zamówienie zostało dostarczone w kilku paczkach, okres ten będzie liczony od daty otrzymania ostatniego artykułu lub ostatniej paczki.

Aby anulować zamówienie przed upływem tego terminu należy złożyć pisemne powiadomienie. Wiadomość należy wysłać do Działu Obsługi Klienta, po czym termin na zwrot towaru będzie wynosił 14 dni. Można także wybrać 30-dniowy termin na zwrot artykułów. Postrzegane to również będzie jako wykonanie prawa do odstąpienia od umowy.

 

Artykuły wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy artykułów spersonalizowanych ani wyprodukowanych zgodnie ze specyfikacjami klienta. Obejmuje to między innymi odzież, buty i artykuły z nadrukiem lub haftem wykonanym na życzenie klienta. Warunek wyłączenia z prawa do odstąpienia od umowy jest jasno określony w opisie artykułu.

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy również artykułów, w których zabezpieczenie zostanie usunięte w związku z czym nie nadają się one do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych.

 

Zwroty

Praktyczne informacje o tym, jak dokonać zwrotu zamówienia, znajdują się w sekcji „Zwroty”.

Zwroty są bezpłatne, z wyjątkiem zakupów dokonanych w Rumunii, Czechach, Słowenii i Słowacji.

Ważne! Aby zwrócić kilka zamówień, należy odesłać je w osobnych paczkach używając właściwej etykiety zwrotnej dla każdego zamówienia. W przeciwnym razie nie będzie można uzyskać zwrotu należności za zamówienie.

Uwaga: wszystkie zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały doręczone. 


Możliwe jest nieotrzymanie żadnego zwrotu bądź otrzymanie częściowej należności. Dzieje się tak w przypadkach, gdy wartość artykułu zmniejszyła się, na przykład gdy:

- artykuł był użytkowany

- artykuł przeniknął zapachem, takim jak perfumy lub dym, lub posiada inne oznaki użytkowania/noszenia

- artykuł został uszkodzony w czasie użytkowania przez klienta

- artykuł był traktowany w sposób, który nie był konieczny do ustalenia jego charakteru i cech

- ograniczenia prawa do odstąpienia od umowy związane z zabezpieczeniami, rodzajem artykułu itp. nie zostały przestrzeżone

- brakuje zabezpieczenia lub opakowania artykułu bądź są one uszkodzone w takim stopniu, że wpływa to na wartość artykułu

Zwracając artykuły, należy upewnić się, że są one odpowiednio zapakowane. Klient jesteś osobiście odpowiedzialny za paczkę/artykuły do momentu kiedy otrzymamy przesyłkę. Dlatego należy zachować dowód nadania przesyłki oraz numer do śledzenia.

 

Bezpłatne upominki

Uwaga: artykuły dodane do zamówienia bez dodatkowej opłaty – tj. bezpłatne upominki promocyjne – nie mogą zostać zwrócone osobno. W przypadku zwrotu zamówienia, do którego dołączony był prezent, należy również zwrócić prezent – jeśli tak się nie stanie, zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania kwoty odpowiadającej jego wartości. Prezenty są dostępne tylko w określonym terminie lub do wyczerpania zapasów. 

 

Nieprawidłowo zwrócone artykuły

Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za artykuły, które zostały nam nieprawidłowo zwrócone. Oznacza to, że nie możemy odesłać do klienta nieprawidłowo zwróconych artykułów.

Wymiany

Niestety nie ma możliwości wymiany artykułów. Można jednak zwrócić zamówienie. Po tym jak zwrócimy należność za zakup, klient będzie mógł złożyć nowe zamówienie. Artykuły zakupione na wyprzedaży lub z kodem zniżkowym można kupić za tę samą cenę wyłącznie jeśli cena sprzedaży jest nadal ważna w sklepie internetowym.

 

Zwroty należności

Gdy zwrot zostanie zarejestrowany w naszym magazynie, przetworzymy go tak szybko, jak to możliwe i zwrócimy należność. Prosimy pamiętać, że od wysłania zwrotu do otrzymania należności może minąć do 14 dni. Prosimy pamiętać, że czas przetwarzania zwrotu przez PayPal to 30 dni.

Kiedy tylko zwrot zostanie przetworzony wyślemy wiadomość mailową z potwierdzeniem. Należność jest zawsze zwracana przy wykorzystaniu tego samego sposobu płatności, którego użyto podczas składania zamówienia. Czas do momentu pojawienia się należności na koncie klienta zależy od banku i sposobu płatności użytej podczas składania zamówienia.

 

6. Reklamacje – co zrobić, jeśli coś jest nie tak z zakupionym artykułem

Zakupy są objęte duńską ustawą o sprzedaży towarów, w tym przepisami dotyczącymi wad. Oznacza to, że można odzyskać należność, jeśli reklamacja jest uzasadniona, a wada nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania artykułu lub innego szkodliwego postępowania.

Reklamację należy złożyć w rozsądnym terminie po wykryciu wady artykułu. Zalecamy, aby reklamacje składać jak najszybciej. Można to zrobić, kontaktując się z naszym Zespołem Obsługi Klienta. Składając reklamację, należy podać jak najwięcej szczegółów dotyczących problemu, dołączając zdjęcie artykułu i podając numer zamówienia.

 

Konkretna sytuacja może wymagać otrzymania dalszych instrukcji.

Prosimy pamiętać, że artykuły należy zawsze odesłać w odpowiednim opakowaniu i zawsze trzeba zachować potwierdzenie nadania przesyłki. To dowód na to, że artykuły zostały zwrócone. W przypadku reklamacji prześlemy opłaconą z góry etykietę zwrotną.

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem itp.

 

Kolory na stronie internetowej

Chociaż zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby wierne odwzorować kolory, nie możemy zagwarantować, że ekran komputera prawidłowo odzwierciedla kolor artykułów. Dlatego też kolor artykułu może nieznacznie się różnić od przedstawionego na zdjęciach. Nie bierzemy odpowiedzialności w przypadku, jeśli kolor w rzeczywistości jest inny.

 

7. Polityka prywatności

Dane osobowe traktujemy w sposób poufny. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, która wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystujemy dane osobowe przekazane nam w związku z procesem płatności i ogólnym korzystaniem ze strony internetowej. 

 

8. Cookies

Korzystanie ze strony jest jednoznaczne z akceptacją używanych przez nas plików cookie. Cookie to mały plik danych przechowywany na komputerze klienta, aby śledzić, w jaki sposób korzysta on ze strony internetowej, i abyśmy mogli rozpoznać jego komputer. Plik cookie nie jest programem i nie zawiera wirusa.

Aby dowiedzieć się, jakich plików cookie używamy na hummel oraz w jaki sposób je usunąć, należy kliknąć tutaj.

 

9. Obowiązujące prawo i właściwość terytorialna 

Każda umowa zawarta z nami w ramach niniejszego Regulaminu podlega prawu duńskiemu. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją postanowień niniejszej umowy, włącznie z roszczeniami dotyczącymi istnienia lub ważności umowy, zostaną rozstrzygnięte przez właściwy sad duński.

 

10. Procedura reklamacji

Kontakt z naszym Zespołem Obsługi Klienta jest zawsze możliwy jeśli chodzi o reklamacje dotyczące zakupów dokonanych na naszej stronie. Z naszym Zespołem Obsługi Klienta można skontaktować się telefonicznie, drogą mailową oraz poprzez formularz kontaktowy.

Można również skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej, aby złożyć reklamację. Jest to szczególnie istotne w przypadku konsumentów mieszkających w kraju UE. Reklamację możesz złożyć korzystając z poniższego linku: http://ec.europa.eu/odr.

 

11. Zmiany i poprawki

Hummel może zmienić niniejszy Regulamin bez uprzedzenia, publikując zmienioną wersję na stronie internetowej. Regulamin, który ma zastosowanie do danego zamówienia znajduje się na stronie internetowej w momencie składania zamówienia.

 

Data aktualizacji: Kwiecień 2021