HUMMEL NABYWA DUŃSKĄ MARKĘ DZIECIĘCĄ

hummel intensywnie skupia się na modzie dziecięcej i nabywa duńską markę dla dzieci Sometime Soon, która stanie się częścią portfolio marki hummel od stycznia 2022 roku. Firma Sometime Soon powstała w 2015 roku. Założyli ją Jacob i Cathrine Høilund, którzy zauważyli lukę na rynku mody inspirowanej stylem streetwear dla chłopców w wieku 0-14 lat, z naciskiem na jakość i wzornictwo zgodne z trendami. Wartość projektowa, która jest również fundamentalna dla hummel KIDS. Nabycie Sometime Soon nie tylko wzmocni hummel KIDS, ale także uzupełni jedną z podstawowych wartości hummel, skupiając się na projektowaniu wysokiej jakości odzieży dla aktywnych i żywiołowy dzieci.

Cathrine Høilund, która nadal pracuje jako manager kreatywny w Sometime Soon, mówi: „Widzę, że hummel jest jedynym i absolutnie właściwym połączeniem, aby przenieść Sometime Soon na wyższy poziom i nie mogę się doczekać pracy nad tymi wszystkimi ekscytującymi możliwościami, które widzimy razem”.

Jacob Høilund dodaje: „Jestem dumny z tego, co Cathrine i ja osiągnęliśmy dzięki Sometime Soon i teraz mogę spokojnie przekazać pałeczkę hummel w poszukiwaniu nowych przygód. Jestem przekonany, że we współpracy z Cathrine będą zdecydowanie działać na fundamencie, który wspólnie stworzyliśmy dla marki.”

hummel przejmie wszystkie działania w Sometime Soon w styczniu 2022 roku i we współpracy z obecnymi właścicielami będzie odpowiedzialny za sprzedaż na sezon wiosna/lato 2022. W ramach nowej, silnej współpracy oczekuje się, że marka będzie rozwijać się i rozrastać za pośrednictwem istniejących platform hummel online, w handlu detalicznym i hurtowym.

Allan Vad Nielsen, dyrektor generalny hummel, jest podekscytowany nowym nabytkiem i postrzega Sometime Soon jako jedną z najciekawszych marek mody dziecięcej na międzynarodowej scenie, o unikalnym stylu i DNA.

Allan Vad Nielsen mówi: „Mamy ogromny szacunek do dotychczasowej pracy marki i chcemy tylko wzmocnić wyznaczony kierunek oraz dalej rozrastać się na arenie międzynarodowej. Na przykładzie ostatnich przejęć – Newline & HALO, pokazaliśmy, że dzięki naszym platformom jesteśmy w stanie rozwijać marki i jednocześnie wzmacniać ich pozycję na rynku. Tak samo postąpimy z Sometime Soon, gdzie dostrzegamy ogromny potencjał i doskonałą synergię z naszą działalnością.”