HUMMEL NABYWA DUŃSKĄ MARKĘ DZIECIĘCĄ

hummel Acquires Danish Kids Brand

Når det danske kvindelandshold løber på banen til sommerens EM-slurunde i Schweiz, bliver det iført en ny, stilren landsholdstrøje fra hummel, der hylder den danske designarv, fodboldkultur og nationale stolthed.

hummel Acquires Danish Kids Brand

Når det danske kvindelandshold løber på banen til sommerens EM-slurunde i Schweiz, bliver det iført en ny, stilren landsholdstrøje fra hummel, der hylder den danske designarv, fodboldkultur og nationale stolthed.

image
image

hummel intensywnie skupia się na modzie dziecięcej i nabywa duńską markę dla dzieci Sometime Soon, która stanie się częścią portfolio marki hummel od stycznia 2022 roku. Firma Sometime Soon powstała w 2015 roku. Założyli ją Jacob i Cathrine Høilund, którzy zauważyli lukę na rynku mody inspirowanej stylem streetwear dla chłopców w wieku 0-14 lat, z naciskiem na jakość i wzornictwo zgodne z trendami. Wartość projektowa, która jest również fundamentalna dla hummel KIDS. Nabycie Sometime Soon nie tylko wzmocni hummel KIDS, ale także uzupełni jedną z podstawowych wartości hummel, skupiając się na projektowaniu wysokiej jakości odzieży dla aktywnych i żywiołowy dzieci.

Cathrine Høilund, która nadal pracuje jako manager kreatywny w Sometime Soon, mówi: „Widzę, że hummel jest jedynym i absolutnie właściwym połączeniem, aby przenieść Sometime Soon na wyższy poziom i nie mogę się doczekać pracy nad tymi wszystkimi ekscytującymi możliwościami, które widzimy razem”.

Jacob Høilund dodaje: „Jestem dumny z tego, co Cathrine i ja osiągnęliśmy dzięki Sometime Soon i teraz mogę spokojnie przekazać pałeczkę hummel w poszukiwaniu nowych przygód. Jestem przekonany, że we współpracy z Cathrine będą zdecydowanie działać na fundamencie, który wspólnie stworzyliśmy dla marki.”

hummel przejmie wszystkie działania w Sometime Soon w styczniu 2022 roku i we współpracy z obecnymi właścicielami będzie odpowiedzialny za sprzedaż na sezon wiosna/lato 2022. W ramach nowej, silnej współpracy oczekuje się, że marka będzie rozwijać się i rozrastać za pośrednictwem istniejących platform hummel online, w handlu detalicznym i hurtowym.

Allan Vad Nielsen, dyrektor generalny hummel, jest podekscytowany nowym nabytkiem i postrzega Sometime Soon jako jedną z najciekawszych marek mody dziecięcej na międzynarodowej scenie, o unikalnym stylu i DNA.

Allan Vad Nielsen mówi: „Mamy ogromny szacunek do dotychczasowej pracy marki i chcemy tylko wzmocnić wyznaczony kierunek oraz dalej rozrastać się na arenie międzynarodowej. Na przykładzie ostatnich przejęć – Newline & HALO, pokazaliśmy, że dzięki naszym platformom jesteśmy w stanie rozwijać marki i jednocześnie wzmacniać ich pozycję na rynku. Tak samo postąpimy z Sometime Soon, gdzie dostrzegamy ogromny potencjał i doskonałą synergię z naszą działalnością.”