FAQ
Chętnie pomożemy w przypadku jakichkolwiek pytań. Być może będziesz mieć szczęście i znajdziesz odpowiedź poniżej, w sekcji Często zadawane pytania (FAQ).
ZAMÓWIENIA
Najpierw sprawdź folder Spam w swojej skrzynce mailowej.
Jeśli nie znajdziesz tam wiadomości mailowej z potwierdzeniem, istnieje ryzyko, że Twoje zamówienie nie zostało prawidłowo zarejestrowane. Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że Twoje zamówienie zostało przyjęte. Płatność nie zostanie naliczona do momentu wysłania zamówienia.
Przepraszamy, ale nie możemy wprowadzać zmian w zamówieniu ani danych adresowych po złożeniu zamówienia, ponieważ nasze procesy zamówień przebiegają automatycznie. Możemy jednak wstrzymać wysyłanie zamówienia, w zależności od statusu zamówienia. W przypadku, gdy żałujesz treści zamówienia, możesz odmówić jego otrzymania, a zostanie ono zwrócone do naszego magazynu za opłatą za zwrot w wysokości i zwrócone zostaną pieniądze. W przypadku błędu w danych adresowych, DHL może również zwrócić go do nas, w zależności od rodzaju błędu. W takim przypadku Twoje zamówienie zostanie zwrócone.
DOSTAWA
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość mailową zawierającą fakturę i numer przesyłki.
Jeśli zamówienie nie zostało dostarczone w przeciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, może być to spowodowane opóźnieniami po stronie firmy kurierskiej lub opóźnieniami w naszym magazynie, spowodowanymi wyjątkowo dużą ilością realizowanych zamówień. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawić, że paczka jak najszybciej dotrze do Ciebie.
Uwaga: termin dostawy w czasie trwania niektórych kampanii, takich jak wyprzedaż czy Black Friday, może ulec wydłużeniu.
Przesyłki dostarczane są przez DHL w ciągu 4-5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia.
W okresach świątecznych lub promocyjnych (takich jak Black Friday i Cyber Monday) termin dostawy może ulec zmianie, powodując opóźnienia. Dzieje się tak ze względu na znaczny wzrost liczby zamówień.
Kiedy zamówienie opuści nasz magazyn, wyślemy Ci wiadomość mailową.
ZWROTY
Oferujemy 14-dniowy termin zwrotu artykułów zakupionych na hummel.pl. Jeśli jesteś członkiem clubhummel, masz pełne prawo do zwrotu przez 100 dni.
Prosimy pamiętać, że zwrot należności za wszelkie artykuły lub prezenty zostanie dokonany przy wykorzystaniu tej samej metody płatności, której użyto podczas składania zamówienia.
1. Użyj swojej etykiety zwrotnej
Prosimy o użycie dołączonej etykiety zwrotnej w paczce. Jeśli brakuje jej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zauważ, że zwrócenie przedmiotu wiąże się z opłatą zwrotu w wysokości. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z załączonej etykiety zwrotnej, opłata zwrotu zostanie automatycznie potrącona od kwoty zwrotu.
2. Przygotuj przesyłkę
Ostrożnie zapakuj artykuł(y) i dołącz dokument zwrotny. Umieść wydrukowaną etykietę na paczce. Upewnij się, że jest dobrze widoczna, a adres i kody kreskowe nie są zakryte.
Uwaga! Jeśli masz kilka zwrotów do zrealizowania, należy je wysłać osobno, ponieważ zwroty nie mogą być łączone.
3. Zwróć paczkę
Zanieś paczkę do najbliższego urzędu pocztowego i wyślij ją na adres podany na wydrukowanej etykiecie. Pamiętaj, aby uzyskać i zachować potwierdzenie nadania paczki.
Zauważ, że wykonanie zwrotu wiąże się z opłatą w wysokości 15 PLN. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z załączonej etykiety zwrotnej, opłata zwrotu zostanie automatycznie potrącona od kwoty zwrotu.
Prosimy poczekać 3-4 dni robocze od momentu, kiedy otrzymamy Twój zwrot. W rzadkich przypadkach może to potrwać dłużej, ale jeśli nie otrzymasz zwrotu w ciągu dwóch tygodni, skontaktuj się z nami.
Należy pamiętać, że czas oczekiwania na zwrot należności często zależy od banku. Zwroty na kartę kredytową Mastercard i PayPal trwają dłużej. Często nawet trzeba poczekać do następnego miesiąca, aby zwrot pokazał się na wyciągu bankowym.
Artykuł kupiony jako prezent może zostać zwrócony przez kupującego bądź odbiorcę. W tym celu należy zachować wiadomość mailową z fakturą.
Prosimy pamiętać, że należność zwrócimy w taki sam sposób jaki został użyty do dokonania płatności za zamówienie. Możesz przeczytać więcej o tym, jak zwrócić artykuły w naszej polityce zwrotów.
Prowadzimy bardzo szczegółową kontrolę jakości i zapewniamy, że nasze artykuły są regularnie testowane. Jeśli jednak chcesz złożyć reklamację dotyczącą wadliwego artykułu zakupionego na stronie hummel.pl, sprawdź jak tego dokonać w naszej polityce zwrotów.
Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy roszczeń dotyczących artykułów zakupionych w innych sklepach.
Niestety, nie oferujemy usługi wymiany. Zamiast tego zwrócimy należność za zamówienie i będzie można dokonać nowego zakupu.
Artykuły zakupione na wyprzedaży lub z kodem rabatowym można zamówić ponownie z tą samą ofertą tylko wtedy, gdy ceny ofert są nadal aktualne.
Niestety, nie można złożyć zamówienia na artykuł z wyprzedaży, jeśli oferta wygasła. Jeśli chcesz skorzystać z oferty, ale masz wątpliwości co do rozmiaru polecamy zamówić oba. Później możesz skorzystać z prawa do zwrotu.
ZAPŁATA
Jeśli posiadasz kod rabatowy, możesz go wykorzystać, przechodząc do koszyka, w polu w prawym górnym rogu. Po prawej stronie pod polem z obrazami typów transakcji płatniczych znajdziesz pole KOD RABATOWY. Wklej tam swój kod i kliknij „Zastosuj”. Zniżka zostanie aktywowana, jeśli okaże się ważna dla artykułów w Twoim koszyku.
Jeśli cena zamówionego artykułu/ów zostanie obniżona w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, zwrócimy Ci różnicę. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.
Spróbuj dokonać opłaty w innej przeglądarce, najlepiej Google Chrome, Safari lub Mozilla FireFox.
Jeśli problem występuje nadal, być może wystąpił błąd techniczny. Prosimy, powiadom nas o tym, abyśmy mogli rozwiązać problem i pomóc w realizacji zamówienia.
KODY RABATOWE I CERTYFIKATY PREZENTOWE
Nie, nie można łączyć kodów rabatowych. Można użyć tylko jednego kodu rabatowego w przypadku danego zamówienia.
Niestety nie oferujemy możliwości zakupu bonów podarunkowych do wykorzystania w sklepie internetowym hummel. Ale jeśli chcesz kupić prezent, pamiętaj, że odbiorca może go zwrócić. Wystarczy zachować etykietę zwrotną i potwierdzenie wysyłki, ponieważ będą one wymagane do dokonania zwrotu.
Nie, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Kody rabatowe nie mogą zostać użyte w przypadku artykułów przecenionych.
To zależy od rodzaju użytego kodu rabatowego.
Jeśli dokonałeś zakupu przy użyciu zniżki procentowej (np. 10%), otrzymasz zwrot należności za Twoje zamówienie na kartę płatniczą i w takiej sytuacji nie wydamy nowego kodu rabatowego.
Jeśli dokonałeś zakupu przy użyciu zniżki w postaci konkretnej kwoty (np. 20 PLN) i chcesz zwrócić jeden lub więcej artykułów z zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą klienta.
Nie, niestety nie można użyć kodu rabatowego, jeśli zakup został już zakończony. Wszystkie zamówienia są przetwarzane tak szybko jak to możliwe zaraz po ich złożeniu, więc nie jest możliwe użycie kodu rabatowego względem zamówienia, które zostało już zakończone.
Prosimy pamiętać, że wielkość liter ma znaczenie i nie można stosować spacji. Jeśli otrzymałeś kod rabatowy drogą mailową, możesz skopiować go i wkleić w polu kodu rabatowego, aby uniknąć błędów w pisowni.
Użycie kodu rabatowego może być uzależnione od określonych warunków. Upewnij się, czy kod rabatowy może zostać użyty dla artykułów, które masz w koszyku. Warunki użycia danego kodu są określone w wiadomości mailowej zawierającej kod rabatowy.
Jeśli problem występuje nadal, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Kod rabatowy należy wprowadzić przed potwierdzeniem zakupu. Pojawi się pole, w którym trzeba wpisać lub wkleić kod rabatowy. Prosimy pamiętać, że wielkość liter ma znaczenie i nie może stosować spacji.
INNE
Masz pytanie lub potrzebujesz dodatkowych informacji?
Skontaktuj się z nami, korzystając z poniższego formularza lub droga mailową: bok@hummelsport.pl