FAQ

Chętnie pomożemy w przypadku jakichkolwiek pytań. Być może będziesz mieć szczęście i znajdziesz odpowiedź poniżej, w sekcji Często zadawane pytania (FAQ).

 

 

ZAMÓWIENIA

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia - czy moje zamówienie zostało przyjęte?
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU, KTÓRE ZOSTAŁO ZŁOŻONE?

DOSTAWA

MOJE ZAMÓWIENIE WYDAJE SIĘ BYĆ OPÓŹNIONE. CO POWINIENEM ZROBIĆ?
Jaki jest czas dostawy?
CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ MOJĄ PRZESYŁKĘ?

ZWROTY

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
JAKIE SĄ OPŁATY ZA ZWROT?
W JAKIM TERMINIE OTRZYMAM ZWROT NALEŻNOŚCI?
Co mogę zrobić, jeśli kupiłem przedmiot w sprzedaży i muszę uzyskać inny rozmiar, ale oferta wygasła?
JAK MOŻNA ZWRÓCIĆ ARTYKUŁ KUPIONY JAKO PREZENT?
CZY MOGĘ WYMIENIĆ ARTYKUŁ ZAMIAST UBIEGAĆ SIĘ O ZWROT NALEŻNOŚCI?
ZAKUPIONY ARTYKUŁ JEST WADLIWY. CO NALEŻY ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?

ZAPŁATA

GDZIE MOGĘ WYKORZYSTAĆ MÓJ KOD RABATOWY?
MAM PROBLEM Z DOKONANIEM PŁATNOŚCI. CO NALEŻY ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?
NIEDAWNO KUPIŁEM ARTYKUŁ W SKLEPIE INTERNETOWYM, KTÓRY JEST TERAZ W OFERCIE PROMOCYJNEJ. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ ZWROT RÓŻNICY?

KODY RABATOWE I CERTYFIKATY PREZENTOWE

JAK UŻYĆ KODU RABATOWEGO?
Kod rabatowy nie działa?
Czy mogę połączyć kilka kodów rabatowych?
Czy kody rabatowe mogą być stosowane w przypadku przedmiotów przecenionych?
UŻYŁEM KODU RABATOWEGO PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA, KTÓRE CHCĘ ZWRÓCIĆ. CZY OTRZYMAM NOWĄ ZNIŻKĘ?
DOKONAŁEM JUŻ ZAKUPU. CZY MOGĘ NADAL WYKORZYSTAĆ MÓJ KOD RABATOWY WZGLĘDEM ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?
CZY MOGĘ KUPIĆ BON PODARUNKOWY W SKLEPIE INTERNETOWYM HUMMEL?

INNE

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI