FAQ

Chętnie pomożemy w przypadku jakichkolwiek pytań. Być może będziesz mieć szczęście i znajdziesz odpowiedź poniżej, w sekcji Często zadawane pytania (FAQ).

 

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

Zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem bok@hummelsport.pl lub telefonicznie  +48 784 689 903.

 

PRZEDŁUŻONY TERMIN ZWROTÓW
Przedłużyliśmy nasz zwyczajowy termin zwrotów tylko na okres świąteczny. Każdy prezent lub artykuł zakupiony do 24 grudnia będzie można zwrócić do 25 stycznia 2021 r.

Prosimy pamiętać, że zwrot należności za wszelkie artykuły lub prezenty zostanie dokonany przy wykorzystaniu tej samej metody płatności, której użyto podczas składania zamówienia.

ZAMÓWIENIA

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia - czy moje zamówienie zostało przyjęte?
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU, KTÓRE ZOSTAŁO ZŁOŻONE?

DOSTAWA

MOJE ZAMÓWIENIE WYDAJE SIĘ BYĆ OPÓŹNIONE. CO POWINIENEM ZROBIĆ?
Jaki jest czas dostawy?
CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ MOJĄ PRZESYŁKĘ?

ZWROTY

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
W JAKIM TERMINIE OTRZYMAM ZWROT NALEŻNOŚCI?
Co mogę zrobić, jeśli kupiłem przedmiot w sprzedaży i muszę uzyskać inny rozmiar, ale oferta wygasła?
JAK MOŻNA ZWRÓCIĆ ARTYKUŁ KUPIONY JAKO PREZENT?
CZY MOGĘ WYMIENIĆ ARTYKUŁ ZAMIAST UBIEGAĆ SIĘ O ZWROT NALEŻNOŚCI?
ZAKUPIONY ARTYKUŁ JEST WADLIWY. CO NALEŻY ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?

ZAPŁATA

MAM PROBLEM Z DOKONANIEM PŁATNOŚCI. CO NALEŻY ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?
GDZIE MOGĘ WYKORZYSTAĆ MÓJ KOD RABATOWY?

KODY RABATOWE I CERTYFIKATY PREZENTOWE

JAK UŻYĆ KODU RABATOWEGO?
Kod rabatowy nie działa?
Czy mogę połączyć kilka kodów rabatowych?
Czy kody rabatowe mogą być stosowane w przypadku przedmiotów przecenionych?
UŻYŁEM KODU RABATOWEGO PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA, KTÓRE CHCĘ ZWRÓCIĆ. CZY OTRZYMAM NOWĄ ZNIŻKĘ?
DOKONAŁEM JUŻ ZAKUPU. CZY MOGĘ NADAL WYKORZYSTAĆ MÓJ KOD RABATOWY WZGLĘDEM ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?
CZY MOGĘ KUPIĆ BON PODARUNKOWY W SKLEPIE INTERNETOWYM HUMMEL?

INNE

CZY MOGĘ DOSTAĆ POWIADOMIENIE O TYM KIEDY DANY ARTYKUŁ BĘDZIE PONOWNIE W SPRZEDAŻY?
NIEDAWNO KUPIŁEM ARTYKUŁ W SKLEPIE INTERNETOWYM, KTÓRY JEST TERAZ W OFERCIE PROMOCYJNEJ. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ ZWROT RÓŻNICY?