FAQ

Chętnie pomożemy w przypadku jakichkolwiek pytań. Być może będziesz mieć szczęście i znajdziesz odpowiedź poniżej, w sekcji Często zadawane pytania (FAQ).

 

 

ZAMÓWIENIA

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia - czy moje zamówienie zostało przyjęte?
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU, KTÓRE ZOSTAŁO ZŁOŻONE?

DOSTAWA

CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ MOJĄ PRZESYŁKĘ?
MOJE ZAMÓWIENIE WYDAJE SIĘ BYĆ OPÓŹNIONE. CO POWINIENEM ZROBIĆ?
Jaki jest czas dostawy?

ZWROTY

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
JAKIE SĄ OPŁATY ZA ZWROT?
W JAKIM TERMINIE OTRZYMAM ZWROT NALEŻNOŚCI?
JAK MOŻNA ZWRÓCIĆ ARTYKUŁ KUPIONY JAKO PREZENT?
ZAKUPIONY ARTYKUŁ JEST WADLIWY. CO NALEŻY ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?
CZY MOGĘ WYMIENIĆ ARTYKUŁ ZAMIAST UBIEGAĆ SIĘ O ZWROT NALEŻNOŚCI?
Co mogę zrobić, jeśli kupiłem przedmiot w sprzedaży i muszę uzyskać inny rozmiar, ale oferta wygasła?

ZAPŁATA

GDZIE MOGĘ WYKORZYSTAĆ MÓJ KOD RABATOWY?
NIEDAWNO KUPIŁEM ARTYKUŁ W SKLEPIE INTERNETOWYM, KTÓRY JEST TERAZ W OFERCIE PROMOCYJNEJ. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ ZWROT RÓŻNICY?
MAM PROBLEM Z DOKONANIEM PŁATNOŚCI. CO NALEŻY ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?

KODY RABATOWE I CERTYFIKATY PREZENTOWE

Czy mogę połączyć kilka kodów rabatowych?
CZY MOGĘ KUPIĆ BON PODARUNKOWY W SKLEPIE INTERNETOWYM HUMMEL?
Czy kody rabatowe mogą być stosowane w przypadku przedmiotów przecenionych?
UŻYŁEM KODU RABATOWEGO PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA, KTÓRE CHCĘ ZWRÓCIĆ. CZY OTRZYMAM NOWĄ ZNIŻKĘ?
DOKONAŁEM JUŻ ZAKUPU. CZY MOGĘ NADAL WYKORZYSTAĆ MÓJ KOD RABATOWY WZGLĘDEM ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?
Kod rabatowy nie działa?
JAK UŻYĆ KODU RABATOWEGO?

INNE

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI