FIGHTS THAT MATTER

hummel zwiększa swoje zaangażowanie w zmianę świata poprzez sport. Zobowiązuje się do przekazania 1% swoich obrotów online na kampanie FIGHTS THAT MATTER

Misją hummel jest „ZMIANA ŚWIATA PRZEZ SPORT”, którą firma stara się urzeczywistnić dzięki zaangażowaniu w różne projekty na wielu frontach.

Teraz, hummel podejmuje ambicję wspierania twórców zmian pracujących nad odpowiednimi przyczynami i projektami o krok dalej: firma postanowiła przekazać 1% swoich obrotów online osobom i stowarzyszeniom pracującym na różne sposoby, aby uczynić świat lepszym miejscem dla wszystkich.

Ambicje wzrostu doprowadzą do dodatkowych ważnych projektów karmy

Zapytany o plany na przyszłość w stosunku do Karmy, dyrektor generalny Allan Vad Nielsen powiedział: „Pod nagłówkiem„ FIGHTS THAT MATTER ”zaczniemy wybierać jeszcze więcej projektów, które pasują do naszej ambicji zmiany świata poprzez sport i które potrzebują dodatkowego finansowania, aby osiągnąć więcej. Ludzie z ich pozytywnym przesłaniem podejmują działania poza ziemią. ”

„Ta nowa inicjatywa stanowi naturalne przedłużenie naszych innych projektów karmowych, a przy ambicjach wzrostu, które właśnie ogłosiliśmy w związku z naszą strategią do 2023 r., Mocno wierzę, że nowa inicjatywa 1% zakończy się zapewnieniem znacznej ilości finansowanych ważnych przyczyn - dodał Nielsen.

Ciągła walka o prawo afgańskich dziewcząt do gry w piłkę nożną

Pierwszym projektem, który skorzysta z puli środków w wysokości 1%, jest Girl Power, organizacja założona przez afgańskiego pioniera piłki nożnej Khalida Popal. Khalida niestrudzenie walczył o prawo afgańskich kobiet do gry w piłkę nożną. Była kapitanem afgańskiej drużyny piłkarskiej kobiet, a także liderem w walce o prawo muzułmańskich kobiet do uprawiania sportu. Khalidzie zaczęto grozić śmiercią w 2011 roku, co zmusiło ją do ucieczki z ojczyzny i pozostawienia swojego zespołu w tyle. Obecnie mieszka w Danii, Khalida nadal walczy o to, w co wierzy, a jej organizacja, Girl Power, zasługuje na wszelkie wsparcie, jakiego może udzielić w dalszych wysiłkach na rzecz zwalczania dyskryminacji i promowania praw kobiet.

Zwalczanie homofobii i promowanie równości z berlińskimi Bruiserami

Innym projektem, który hummel jest obdaruje wsparciem z inicjatywy 1%, jest Berlin Bruisers, klub rugby z siedzibą w stolicy Niemiec. Klub ma swoje korzenie w berlińskiej scenie LGBT +, ale ponieważ jego celem jest promowanie i świętowanie różnorodności, jest naturalnie otwarty dla wszystkich. Opierając się na miłości do sportu i ducha zespołowego, klub walczy o zachęcanie do akceptacji i tolerancji wobec seksualności, religii i narodowości. Zespół zainicjował inicjatywę „Challenging Stereotypes”, której celem jest promowanie tolerancji i pracy zespołowej wśród uczniów w wieku od 12 do 14 lat poprzez grę w rugby.

hummel planuje wybrać istotne i ważne przyczyny i projekty, które mogą na bieżąco korzystać z 1% obrotów ze sprzedaży internetowej.